SUPER LEUKE OPEN DAG

SUPER LEUKE OPEN DAG

Onder een stralende blauwe lucht en op een perfect geprepareerde ijsvloer vond de open dag van IJshockeyclub Yetis Breda plaats, een prachtige start van het nieuwe seizoen. De evenementencommissie had een gevarieerd programma samengesteld dat voor iedereen wat te bieden had.

De dag begon met onderlinge wedstrijden van de jongste jeugdteams, de U9 en U11. Het was geweldig om de kinderen weer op het ijs te zien, genietend van het spel en met stralende gezichten. Voor de ouders was er een comfortabele tribune waar zij de wedstrijden konden volgen.

Na de jeugdwedstrijden was het tijd voor de kennismakingssessies voor nieuwe jeugdspelers. Ook vond de aftrap van de Bauer Girls Only Tour plaats, een speciaal evenement waar alleen meisjes aan konden deelnemen om kennis te maken met ijshockey. Voor de clinics hadden zich bijna 40 jongens en meisjes aangemeld.

De dag werd afgesloten met een oefenwedstrijd van het U15-team tegen de Phantoms uit Antwerpen.

Al met al was het een fantastische dag en kijken de Yetis met veel enthousiasme uit naar het nieuwe seizoen.

Wil jij ook IJshockeyen in Breda