Open dag 2024 – ONTDEK DE MAGIE VAN IJSHOCKEY

Open dag 2024 – ONTDEK DE MAGIE VAN IJSHOCKEY

KOM JIJ OOK op 14 september?

Ben jij fan van actie en snelheid? nieuwsgierig naar wat ijshockey nu is? Kom dan naar onze open dag op zaterdag 14 september 2024. De ijsbaan is geopend vanaf 13:30.

Op de ijsbaanbaan hebben we verschillende leuke activiteiten voor kinderen, waaronder:

• Een springkussen
  • Verschillende spelletjes
  • ⁠⁠Kleuren voor de kleintste onder ons
  • Op de foto met Migo
  • ⁠⁠Merchandise shop
  • 2de hands markt ijshockey/schaatsspullen

En daarnaast kan je vanaf 14:00 het ijs op om een ⁠korte schaats/ijshockeyclinics te krijgen welke wordt gegeven door onze eigen trainers waarin je kennismaakt met ijshockey.

Wil je mee gaan doen met de clinic meld je dan aan via de onderstaande button, speciaal voor meiden is er onderaan deze pagina een aparte button voor aanmelding.

13:30 Opening
14:00 IJshockeyclinics voor kinderen tot 14 jaar
16:00 Oefenwedstrijd U15 tegen Antwerpen Phantoms

Waarom ijshockey

Teamgeest en Vriendschap: IJshockey leert samenwerken en bouwt sterke vriendschappen op.
Fysieke en Mentale Fitheid: Het is een geweldige manier om fit te blijven en zelfvertrouwen op te bouwen.
Plezier en Avontuur: IJshockey is spannend en biedt een unieke ervaring op het ijs.

Wat kan je verwachten?

Gratis Deelname: Iedereen mag meedoen, of je nu al lid bent van een club of nog nooit hebt geijshockeyed.
Beschikbare Uitrusting: Schaatsen en uitrusting zijn beschikbaar, afhankelijk van de vereniging. Heb je eigen schaatsen? Neem ze gerust mee!
Superleuke Ervaring: Uw zoon/dochter zal genieten van een onvergetelijke tijd op het ijs.

We kijken ernaar uit om jullie te verwelkomen!

De Bauer girls tour komt naar breda

De Bauer Girls Tour is ontworpen om ijshockey populairder te maken onder meisjes. De tour bezoekt alle ijsbanen in Nederland en iedereen mag meedoen, of je nu al lid bent van een club of nog nooit hebt geijshockeyed.

Special tijdens onze open dag komt de Bauer Girls Tour naar Breda. Meld je aan om hieraan mee te doen via onderstaande button.