Adidas en IJshockeyclub Yeti’s Breda: Een Win-Win Samenwerking

Adidas en IJshockeyclub Yeti’s Breda: Een Win-Win Samenwerking

Net voor deze zomervakantie was de samenwerking al bekend bij onze leden, maar we maken hem nu ook wereldkundig aan de rest. Adidas en IJshockeyclub Yeti’s Breda gaan samenwerken voor de off-ice merchandise. Deze unieke alliantie belooft niet alleen de club, maar ook de leden en fans te versterken. Laten we eens dieper ingaan op deze opwindende ontwikkeling.

De Kracht van Adidas

Adidas, een wereldwijd bekend sportmerk, heeft een lange geschiedenis van samenwerkingen met professionele sportteams en atleten. Met hun innovatieve sportkleding en -accessoires hebben ze een blijvende impact op de sportwereld gemaakt. Nu breiden ze hun invloed uit naar het ijshockey.

Yeti’s Breda: Een IJskoude Passie

Yeti’s Breda is een ijshockeyclub die in 2015 begon op de kunstijsbaan in Breda. Na de sluiting van de ijsbaan in Etten-Leur, vonden de spelers van Yeti’s hier een nieuw thuis.

Wat Betekent de Samenwerking?

De samenwerking tussen Adidas en Yeti’s Breda biedt een scala aan voordelen:

1. Exclusieve Merchandise: Leden van Yeti’s kunnen nu officiële clubmerchandise van Adidas aanschaffen. Denk aan trainingspakken, polo’s en andere gear met het iconische Adidas-logo.

2. Professionele Ondersteuning: Adidas zal de club ondersteunen met technische expertise en hoogwaardige uitrusting.

3. Zichtbaarheid en Trots: Het Adidas-logo zal prominent aanwezig zijn op de clubkleding. Dit vergroot niet alleen de zichtbaarheid van Yeti’s Breda, maar versterkt ook het clubgevoel bij de leden.

Hoe Kunnen Leden Profiteren?

Leden van Yeti’s Breda kunnen nu hun clubliefde tonen met stijlvolle Adidas-merchandise. Of je nu op het ijs staat of vanaf de tribune juicht, je draagt niet alleen het Yeti’s-logo, maar ook het wereldberoemde Adidas-embleem. Onze leden krijgen dan ook korting op de aanschaf van deze spullen met een kortingscode, deze staat in onze club app Spond.